DJ Moon
dimecres, 6 de juny del 2012
PRIMERA CANCION....
http://www.youtube.com/watch?v=Hc32p3vCD5E
Esta cancion se llama (QUITATE EL TOP!!!!!)
Entrar en esta pàgina web i dejar vuestro comentario... Decirme musica para yo pincharla i despues colgarla... SUBSCRIBIROS I COMENTAR!!!!!!!!!! GRÀCIAS...
2 comentaris:
Cristina
6 de juny del 2012, a les 0:31
jooonaaa dale caña hoooo
XDmola un mogollon jijijijij
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Unknown
6 de juny del 2012, a les 0:32
Merci fan numero uno jejexd
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
jooonaaa dale caña hoooo
ResponEliminaXDmola un mogollon jijijijij
Merci fan numero uno jejexd
ResponElimina